.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«همت2 » با تیتر "امت امام خامنه ای" منتشر شد!

تنها به فاصله کمتر از یک هفته از توقیف شماره جدید هفته نامه« همت»، یک نشریه دیگر با همان شکل و شمایل و محتوا امروز( دوشنبه) روی کیوسک های مطبوعاتی آمده است.

به گزارش «فردا» نشریه جدید که به نظر می رسد با دور زدن قانون، و با عنوان ویژه نامه موج اندیشه منتشر شده است، در روی جلد خود تصویر رهبر انقلاب را چاپ کرده به همراه تصویر چهره های برخی از مسئولان کشوری و لشکری و چهره های سیاسی و همچنین تصویری از راهپیمایی مردم در روز 9 دی.

این ویژه نامه که بدون کوچکترین تغییر نسبت به هفته نامه همت منتشر شده،« امت امام خامنه ای» را به عنوان تیتر روی جلد خود نیز انتخاب کرده و بدین ترتیب رسما مسئولان و چهره های سیاسی و مذهبی کشور را به دو دسته تفکیک کرده که در یک سوی آن، رهبر انقلاب در صدر قرار دارد و در سوی دیگر هاشمی رفسنجانی.

از نکات جالب توجه این نشریه« همت 2» اینکه برخی شخصیت ها که هفته گذشته در لیست یاران هاشمی بودند، حالا به سوی دیگر ماجرا آمده اند. آیت الله جوادی آملی و واعظ طبسی هستند. همچنین برادران لاریجانی نیز به دو دسته تقسیم شده. علی رئیس مجلس در صف یاران هاشمی است و محمد جواد و صادق در صف دوم.

از نکات در خور توجه دیگر اینکه عمدتا چهره های منتقد دولت اعم از اصول گرا یا اصلاح طلب بر اساس این تقسیم بندی در حلقه یاران هاشمی قرار گرفته اند. با این حال چهره های نزدیک به رئیس جمهور همچون رحیم مشایی، سعید مرتضوی، محمد رضا رحیمی و مرحوم کردان نه در لیست اول قرار دارند و نه در لیست دوم.

از میان فرماندهان سپاه هم محسن رضایی متعلق به لیست هاشمی است و سردار جعفری در لیست دوم قرار گرفته و نکته جال توجه اینکه سردار رحیم صفوی نیز در هیچ کدام از لیست ها دیده نمی شود.

از میان ورزشکاران هم حسین رضازاده، حمید سوریان و محمد مایلی کهن نامشان در لیست دوم آمده است.

موج اندیشه که همت 2 را به عنوان ویژه نامه خود و به یاد شهید همت منتشر کرده، مجله هفتگی است که به صاحب امتیازی موسسه حفظ و بسط ارزش ها دور جدید انتشار خود را از آذر ماه شروع کرده و پوشش دهنده مواضع دولت است. موسسه مذکور همان موسسه ای است که نشریه توقیف شده همت هم به صاحب امتیازی آن منتشر شده بود.

از آنجا که به نظر می رسد تیم همت 2 با هفته نامه همت یکی است و بخصوص رسما دو دستگی میان مسئولان ارشد نظام که همان ادعای رسانه ها و حافل ضد انقلاب است، را الغا می کند، برخورد هر چه سریعتر مسئولان مربوطه با این تیم ضروری به نظ می رسد.

گفتنی است سایت خبری جهان اعلام کرده بود رهبر معظم انقلاب ضمن ابراز رضایت از توقیف نشریه همت که به عده ای از مسئولان کشور اهانت کرده بود خواستار جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی شده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1388
اگر این نشریه را اصلاح طلبان هدایت میکردند قاضی مطبوات به چاپ همت 2 ایراد وآن را جزئ مصادیق بارز فتنه اعلام مینمود و یا روزنامه های زنجیره ای .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.